خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 33667
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


منصوريان: من و كي‌روش به نتيجه فكر مي‌كنيم

 

سرمربي تيم فوتبال اميد گفت: هدف اول کي‌روش و من براي تيم اميد نتيجه گرفتن است و سپس به فکر برنامه بلند مدت هستيم.

   عليرضا منصوريان در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال صحبت هاي زيرا را مطرح کرده است:

*ديروز جلسه اي با رئيس فدراسيون و سرپرست کميته بين الملل داشتيد نتايج اين جلسه چه بود؟ 
من پيش از جلسه ديروز با کفاشيان و ترابيان جلسه اي هم با افشار زاده دبيرکل کميته ملي المپيک داشتم و پس از اين جلسه به فدراسيون فوتبال آمدم و جلسه اي هم با کفاشيان و ترابيان داشتم که برنامه هاي کامل خودم را به آنها ارائه کردم. امروز هم يک ليست 50 تا 60 نفره براي صدور مجوز خروج از کشور به فدراسيون فوتبال ارائه مي کنم .

* از اين ليست 50 تا 60 نفره چند بازيکن به اردوي تيم اميد براي بازي مقابل عراق دعوت خواهند شد؟ 
به هر جهت من قصد دارم که بهترين ها را انتخاب کنم و به همين دليل 27 بازيکن به اردوي تيم اميد براي بازي مقابل عراق دعوت خواهند شد که اميدوارم با تلاش و کوشش کميته ملي المپيک، فدراسيون فوتبال، کادر تيم و بازيکنان از سد تيم عراق يک تيم قدرتمندي است بگذريم.

*ديروز اعلام شد که فدراسيون قرارداد بلندمدتي را با شما خواهد بست و شما برنامه درازمدتي براي تيم اميد داريد، درباره اين برنامه صحبت کنيد. 
در واقع برنامه ما براي تيم اميد درازمدت است .انشاءاله اگر از سد عراق گذشتيم قصد داريم استعداديابي را با همکاري باشگاه هاي ليگ برتري و ليگ هاي يک و دو و به خصوص تيم هاي حاضر در رقابت هاي ليگ اميد آغاز کنيم و پس از پايان دوره استعداديابي اردوي نهايي را آغاز کنيم.

*با توجه به وسعت ايران و فوتبال خيز بودن مناطق مختلف کشور استعداديابي مطمئنا کار راحتي نخواهد بود. چه برنامه اي پيش بيني شده که اين فرايند به خوبي انجام شود؟ 
به هر جهت ما بايد تمام بازيکناني که شرايط سني بازيکناني که در تيم اميد را دارند ببينيم و آنها را بررسي کنيم و براي اين کار به هم جاي کشور برويم. ما برنامه داريم براي اينکه به باشگاه ها لطمه نخورند کشور را به چند منطقه تقسيم کنيم و با توجه به اولويت و تعداد بازيکني که هر استان دارد با همکاري فدراسيون فوتبال اردوهاي منطقه اي را برگزار کنيم. هدف ما اين است که باشگاه ها لطمه نخورند چرا که لطمه خوردن به باشگاه ها درست مثل لطمه خوردن به تيم ملي است.

*در نهايت از مناطق مختلف چند بازيکن را استعداديابي خواهيد کرد و به نظر شما فايده اين منطقه بندي چيست؟ 
بايد بگويم ما مي خواهيم به يک ليست 150 نفره برسيم، درباره قسمت دوم سوال شما هم بايد بگويم با برگزاري اردوهاي منطقه اي بازيکنان مسافت زيادي را طي نخواهند کرد و بيشترين ميزان ريکاوري را خواهند داشت.

* درباره ريکاوري بيشتر توضيح مي دهيد. 
مسلما بازيکني که جمعه بازي مي کند بايد شنبه ريکاوري کند. پس اگر يکشنبه به اردو بيايد و دوشنبه و سه شنبه تمرين کند بايد چهارشنبه دوباره ريکاوري کند. در اين ميان عملا هم اميد و هم باشگاه 2 روز را از دست مي دهند. اما اگر در مناطق اردو برگزار شود اين 2 روز از دست نمي رود.

* در نهايت اگر تيم اميد از سد عراق بگذرد چند بازيکن براي مسابقات انتخابي المپيک لندن دعوت مي شود. 
براي بازي پلي آف مقابل عراق قانوني که اعلام شده 27 بازيکن است، اما پس از اين مرحله ما بايد 23 بازيکن را به رقابت هاي مقدماتي انتخابي المپيک ببريم. پس در نهايت استعداديابي ما از بين 150 بازيکن به 23 بازيکن خوب و شايسته خواهد رسيد.

* جلساتي که با کارلوس کي‌روش داشتيد درباره تيم اميد چه بحث هايي مطرح شده است؟ 
در جلسه با کي‌روش 2 بحث مهم مطرح شد که بايد بگويم بحث اول نتيجه گيري است که کي‌روش روي آن تاکيد داشته است، چرا که هدف کوتاه مدت به المپيک و هدف بلند مدت که فراتر است رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل است. بحث دوم تغيير نسل و ورود يک جريان تازه به فوتبال کشور است که اين جريان سازي قرار است از رده هاي پايه شروع شود تا در همه رده هاي تيم هاي ملي بازيکنان مستعد و با پتانسيل داشته باشيم و در آينده مسير حرکت تيم هاي ملي مسير رو به رشد و بي نوسان باشد.

* درباره حضور شما به عنوان سرمربي تيم اميد در روزهاي گذشته نظرات مختلفي مطرح شده است. درباره اين انتقادات و دلگرمي ها چه نظري داريد؟ 
از همه پيشکسوتان جامعه فوتبال که در مقابل من نظر مساعد داشتند و از همه پيشکسوتاني که از من انتقاد کردند تشکر مي کنم و اميدوارم که انتقادات آنها بتواند باعث شود تا عملکرد بهتري داشته باشم و اينکه تيم اميد را به موفقيت برسانم. در اينجا لازم مي دانم از غلامحسين پيرواني سرمربي سابق تيم اميد که در صحبت هاي تلفني اخيري که با هم داشتيم به من بسيار روحيه داد تشکر کنم و همچنين از هومن افاضلي که در بازي پلي آف مقابل قرقيزستان براي اين تيم زحمت کشيد قدرداني کنم و از همين جا از آنها کسب اجازه مي کنم که حرکت تيم اميد را به مسابقات المپيک شروع کنيم و از سد بزرگ عراق که تيم قدرتمندي است با ياري خدا و تلاش همه دست اندرکاران فوتبال کشور و همچنين کادر فني و بازيکنان تيم اميد عبور کنيم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com